Sådan handler du

Kaffe og te i samme kurv

Hos KaffeMekka kan du hele tiden skifte over til teahouse og handle videre der. Det er samme kurv. Du kan altså finde din kaffe først, hoppe over på teahouse gennem et af de mange links på siden, og handle videre der. Har du glemt noget på KaffeMekka, trykker du bare tilbage hertil og handler videre. Du kan checke ud og lave din bestilling både fra kaffemekka.dk og teahouse.dk - det er samme kurv.

kaffemekka.dk og teahouse.dk er en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os.

Sådan handler du hos os

For at handle på www.kaffemekka.dk og www.teahouse.dk skal du være fyldt 18 år. Er du under 18 år, skal du have samtykke fra dine forældre. Spiritus må kun købes af personer, der er fyldt 18 år.

For at foretage et køb på kaffemekka.dk skal du igennem 5 trin:
  1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen
  2. Indtast dine personlige oplysninger
  3. Vælg forsendelse og betalingsmåde
  4. Godkend vores handelsberingelser
  5. Kontroller at alle oplysninger er korrekte og godkend beløbet

Bestilling

På kaffemekka.dk kan du kun bestille varer via vores website. Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os.
Når du handler med kaffemekka.dk indgås aftaler på dansk.
Det er muligt, at se tidligere ordrer ved login på websitet. Hvis du ønsker, at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, skal du sende en mail til info@kaffemekka.dk og oplyse dit ordrenummer.

Reklamation og fortrydelsesret

Vi giver selvfølgelig 24 måneders reklamationsret på alle varer, købt her på kaffemekka.dk og teahouse.dk, ligesom du også har 14 dages fortrydelsesret.
Ønsker du at fortryde dit køb eller reklamere over en vare, så læs hvordan du gør i vores handelsbetingelser.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.