Handelsbetingelser

Handelsbetingelser og fortrydelsesret for KaffeMekka og teahouse website

www.kaffemekka.dk og www.teahouse.dk

Generelle oplysninger

KaffeMekka ApS
CVR-nummer: 29220638
Beringvej 21A 
8361 Hasselager
Telefonnummer: 8627 3570
Officiel e-mail adresse: info@kaffemekka.dk
Officiel web-adresse: www.kaffemekka.dk
Virksomhedens registeradresse: Madsbjergparken 10, 8270 Højbjerg
Etablerings år: 2005

KaffeMekka og Teahouse har et udsalg fra vores butik, der har åbent dagligt fra kl. 10.00 til 18.00 samt lørdag fra kl. 10.00 til 14.00. Ubrugte varer købt i den fysiske butik tages retur i fjorten (14) dage efter købet mod forevisning af kassebon, med undtagelse af kaffe, te og andre fødevarer.

Vi har lukket følgende dage:
Jul og Nytår
24. December (Juleaften)
25. December (Første Juledag)
26. December (Anden Juledag)
31. December (Nytårsaftensdag)
1. Januar (Nytårsdag)
Påsken
Skærtorsdag
Langfredag
2. Påskedag
Diverse Helligdage
Store Bededag
Kristi Himmelfartsdag
Grundlovsdag
2. Pinsedag

Bestilling

Du kan bestille varer fra KaffeMekka og teahouse via vores website.

Vi tilpasser løbende vores priser og rabatter til de gældende markedspriser, og du kan opleve at priser og rabatter ændres fra dag til dag, og nogle gange flere gange om dagen. Fastsættelse af priser og rabatter, sker semi-automatisk, og det kan forekomme, at nogle rabatter kun udgør kr. 0,05.

Alle priser på websitet angives inklusive moms for almindelige kunder og eksklusive moms for B2B kunder.
Alle priser på websitet angives inklusive alle afgifter, told mm. (Dog ikke for andre lande end Danmark.)

Vi tager forbehold for fejl i tekster og priser, samt udsolgte og udgåede varer.

Beløbet for varerne trækkes først, når pakken afsendes fra kaffemekka.dk og teahouse.dk
Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

Du skal være fyldt 18 år, for at handle på www.kaffemekka.dk og www.teahouse.dk

Pricerunner Købsgaranti

Når du handler hos os, er du omfattet af PriceRunner Købsgaranti. Dermed er du sikret op til 50.000 kroner, hvis noget skulle gå galt i forbindelse med dit køb. Købsgarantien koster ingenting og gælder for alle medlemmer der er logget ind på PriceRunner. Selvom du ikke allerede er medlem på PriceRunner og er kommet ind til vores hjemmeside via dem, kan dit køb stadig blive omfattet af Købsgarantien. Det eneste, du behøver at gøre, er at registrere dig inden for en time efter dit køb. At blive medlem er gratis og tager mindre end tre minutter! Registrer dig for at få PriceRunner Købsgaranti PriceRunner Købsgaranti sikrer dig i tilfælde af skade på varen ved levering, ødelagt vare, hvis en vare mangler ved levering, hvis varen er forkert eller fejlbehæftet eller hvis levering af varen udebliver. Husk på, at bestillingen skal være adresseret til dig som privatperson. Købsgarantien erstatter dig som kunde for både anskaffelses- og fragtomkostninger og den direkte økonomiske skade, du har lidt. For værditab, udeblevne indtægter eller andre direkte eller indirekte omkostninger gives ingen erstatning. Besøg PriceRunner for at se de endelige regler og vilkår samt en liste med kategorier, der ikke er omfattet af garantien.

Betaling

Betales med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter TLS (Transport Layer Security) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1.200 kr. når dit dankort misbruges ved brug af pin-koden.

Data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypterede (TLS), og det er således kun NETS, der kan læse dem. Hverken KaffeMekka eller andre har mulighed for at læse dataene.
Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra os. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

I vores e-butik kan du betale med følgende betalingsmidler:

- Dankort, Visa/Dankort 
- Visa, Visa Elektron, Mastercard
- American Express 
- MobilePay

Der er ikke forbundet et kortgebyr med brugen af forskellige korttyper. 

 

 

Levering

Levering sker normalt inden for 2-4 arbejdsdage fra bestillingsdagen.

Ordrer lagt inden kl. 9:00 på hverdage, vil oftest blive afsendt samme dag, afhængigt af travlhed. Årsagen til skæringstidspunktet 9:00 er, at vi pakker al kaffe til ordre, og varepluk fra lager sker ad én omgang.
Vi behandler ikke webordre i weekenden.

Ved bestilling af varer, som ikke pt. er på lager, bliver kunden kontaktet af KaffeMekka telefonisk eller via e-mail.

KaffeMekka benytter følgende fragtfirma:
- GLS
- DSV
- UPS

Porto i Danmark:

Du har mulighed for at vælge mellem forskellige fragtmetoder.
Køber du over kr. 500,- har du mulighed for fri fragt med levering uden omdeling til GLS Pakkeshop i Danmark.
Køb fra kr. 500,- og under, samt leveringer med omdeling ved køb over kr. 500,- tillægges et fragtgebyr,. Gebyret afhænger af din valgte fragtmetode.
Afhentning: Gratis

Pakke uden omdeling GLS: 35,-
Pakke med omdeling til privatadresse GLS: 55,-
Pakke med omdeling til erhvervsadresse GLS: 45,-


Yderligere angående fragt med GLS

- Når du har modtaget pakken fysisk, overtager du ansvaret for pakken.

- Hvis du valgt Pakke med omdeling til privatadresse eller erhvervsadresse. Kan man IKKE skrive noget om at pakken må stilles nogen steder til GLS, da de ikke må sætte pakkerne uden underskrift.

- Har du valgt Pakke uden omdeling til GLS Pakkeshop, kan man risikere at pakkeshoppen er fyldt op, og GLS vil tage kontakt til dig via mail eller sms, og fortælle at den bliver leveret til næst nærmeste pakkeshop, taget ud fra det pakkeshop valg man har taget.

- Har du valgt Pakke med omdeling til privatadresse eller erhvervsadresse, og buddet går forgæves, kan du hente din pakke i pakkeshoppen som GLS har udvalgt på din seddel, som du modtager i din postkasse eller på mail.

- Vejer din pakke over 20 kg kan vi ikke levere til en GLS Pakkeshop. Pakken vil enten blive delt i to forsendelser, eller vi vil tage kontakt til dig angående anden leveringsmetode. Har du opnået gratis fragt, vil vi stadig sende fragtfrit selvom fragtmetoden ændres.

- Vejer din pakke over 30 kg kan vi ikke sende den med GLS til erhvervs eller privatadresser. Vi vil enten sende i to forsendelser eller tage kontakt til dig angående anden leveringsmetode.

- Hvis du kan se at pakken er beskadiget udenpå, inden du skriver under på modtagelsen. Anbefaler vi at du nægter modtagelse på pakken, pga. ødelagt emballage. Så bliver den sendt retur til os. Og så vil vi tage hånd om sagen med GLS. Og sørge for at sende en ny pakke afsted til dig, når den anden er kommet retur.


Afhenter du ikke din pakke på udleveringsstedet eller har oplyst forkert adresse, telefon nummer eller mail, vil pakken blive returneret til KaffeMekka. Du vil blive pålagt den reelle pris for denne returnering. Ønsker du pakken sendt igen, skal du tilkøbe fragt på ny. Fragt som produkt findes her.

Hvis der er mod forventning er lavet en pakkefejl. Skal du tage kontakt på mail: kontakt@kaffemekka.dk hvori du skriver ordre eller faktura nummer, og referere til hvilket produkt der mangler.
Dette skal meddeles senest 24 timer efter modtagelse.


Hvis der er tale om en fragtskade skal du skrive en mail til kontakt@kaffemekka.dk
Mailen skal indeholde følgende:
- Ordre eller fakturanummer
- Foto af kassen med indhold og pakkefyld
- Foto af alle flader på kassens udvendige side
- Foto hvor man kan se pakkelabel på kassen
- Foto af kasse indvendigt
- Foto af skaden på produktet
Dette skal meddeles senest 24 timer efter modtagelse.


Pris på porto til udlandet skriv til denne mail: kontakt@kaffemekka.dk
Forvent et par dages svartid.

Ved køb uden for landets grænser, er kunden selv forpligtet til at afholde trans/fragt omkostninger i forbindelse med garantireklamationer.

Afhentning i butik: Vælger du at afhente din ordre i vores fysiske butik, skal du afhente den inden for 30 dage. Ellers betragter vi dit køb som fortrudt, og vi annuller din ordre.

 

Særligt for erhvervskunder med aftale:

Køb over kr. 1190,- inklusiv moms sendes fragtfrit til erhvervsadresse med GLS eller uden omdeling med GLS.
Køb under kr. 1190,- inklusiv moms, pålægges der er fragtgebyr når der vælges omdeling til erhverv med GLS og uden omdeling med GLS. Fragtgebyret er mellem kr. 60 - 75,- inklusiv moms. Der kan vælges mellem levering til erhvervsadresse eller privatadresse samt levering uden omdeling. Mulighederne og gebyrer vil fremgå, når du er logget ind.
Ved køb der skal sendes til udlandet, vil der sener blive pålagt et fragtgebyr. Fragtgebyret er mellem kr. 200 – 3000,- inkl. Moms.


Returmoms

Føres den købte vare ud af EU, kan du søge om at få returneret den dansk betalte moms fra dit køb. Kontakt os altid før købet, da det kræver en manuel behandling af ordren, for at købet kan lade sig gøre. Du skal være bosiddende i et ikke-EU land, med en gyldig adresse. Købet vil blive gennemført inklusiv moms og leveret til Danmark. Når du fører varen ud af landet, skal du have toldstemplet din faktura i den danske lufthavn eller hvorfra du ellers forlader landet. Den stemplede faktura indsender du til os, og vi refunderer momsen. Du vil også blive pålagt et administrationsgebyr på 400 kr eksklusiv moms, der vil blive trukket fra det samlede returbeløb.

 


Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på kaffemekka.dk og teahouse.dk
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;
a) har modtaget din vare
b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
c) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved (indsæt mail, tlf. nummer osv.) I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du nedenfor.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Ønsker du at returnere en vare, bedes du printe denne side ud, udfylde standardfortrydelsesformularen og sende den med post til nedenstående adresse.

STANDARDFORTRYDELSESFORMULAR
(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
Til
KaffeMekka ApS
Beringvej 21A
8361 Hasselager

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer:
Bestilt den:
Modtaget den:
Navn:
Adresse:
Underskrift:
Dato:
 
Du kan også vælge at udfylde elektronisk på denne side.
Du bedes venligst udfylde standardfortrydelsesformularen, også selvom du vælger ikke at modtage pakken i pakkeshop.
Vælger du at printe siden ud og returnere den via post, anbefaler vi at du sender brevet anbefalet, så du har bevis for, at du har sendt din erklæring. Fra du har givet tilsagn om at du vil returnere varen, har du 14 dage til at sende varen retur.

Ved køb af pakketilbud kan du kun vælge at fortryde hele ordren, og ikke blot én del af et pakketilbud. Et pakketilbud kan f.eks. være en espressomaskine og kaffekværn til én samlet pris – dvs. du kan ikke fortryde en sampak halvt. Sendes kun én del af et pakketilbud retur, vil de øvrige vare blive faktureret til fuld pris.

Du mister din fortrydelsesret, hvis du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årssager ikke er egnet til at blive returneret. Eksempelvis hvis du åbner en flaske sirup.
Alle former for fødevare og drikkevarer er undtaget fortrydelsesretten.
 


Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Uåbnede og ubrugte varer refunderes 100 %. Er varen taget i brug eller behandlet således, at der forekommer en værdiforringelse vil værdiforringelsen ikke blive returneret. Værdiforringelsen vil blive vurderet i hvert enkelt tilfælde. I værdiforringelse vil der også blive indregnet omkostninger til professionel rengøring. Værdiforringelsen vil altid udgøre mindst 30% af købsprisen og mindst 1000,- inkl. Moms.
Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.
Her er et link til GLS hjemmeside, hvor de anbefaler emballering af pakker:
https://gls-group.eu/DK/da/forsendelsesinformation/forsendelsesemballage

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger fra KaffeMekka til dig (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage efter vi har modtaget tilsagn om, at du ønsker at returnere varen gennem føromtalte formular. Pengene vil blive returneret på samme konto du brugte, da du bestilte varen, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Se uddybende om returnering og priser nedenfor.
Vi tilbageholder tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Returnering

Når du benytter fortrydelsesretten skal du selv betale for fragten, når du returnerer varen. Nægter du modtagelse eller afhenter du ikke pakken på posthuset eller i pakkeboks, vil GLS sende pakken retur på KaffeMekkas regning. Dette beløb vil blive fratrukket det tilbagebetalte beløb.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Ansvaret for varen overdrages til KaffeMekka ved vores modtagelse af varen. Du skal desuden kunne dokumentere at du har sendt varen retur. Sender du varen retur som pakke med PostNord eller GLS, vil du modtage et track and trace nummer. Dette vil kunne fungere som dokumentation. Vi modtager ikke pakker uden omdeling eller pakker sendt pr efterkrav.
 
Visse varer kan i kraft af deres art ikke returneres med normal post. Dette gælder for espressomaskiner og kaffekværne, der vejer over 30 kg. Udgifterne for returnering af disse varer forventes højst at beløbe sig til ca. 670 DKK.
Du kan også møde fysisk op på vores adresse, indenfor vores åbningstid, og der returnere varen og fortryde købet. Adressen er: KaffeMekka ApS, Beringvej 21A, 8361 Hasselager.

Hvad skal jeg sende med tilbage?
Du skal vedlægge en kopi af din bestilling. Ekspeditionen går hurtigere hvis, du ligeledes udfylder vores standardfortrydelsesformular.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller pakker uden omdeling.

Fejl og mangler:
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
Klageret
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til KaffeMekka. Enten på tlf. 86 27 35 70, i vores fysiske butik på Beringvej 21A, 8361 Hasselager, eller på kontakt@kaffemekka.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Reklamation:
Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet som er opstået 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning at disse mangler ikke er opstået som følge af fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen, ex. brug af for kalkholdigt vand i en espressomaskine, eller der bruges lysristet kaffebønner på nogle kværne.
Vedrørende sliddele og slidtage: Ingen sliddele er reklamationsberettigede, hverken i den 6 måneders garantiperiode eller den 24 måneders reklamationsperiode. Sliddele består af pakninger, forkromning af filterholder og portafiltre, o-ringe mm.
Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder anses reklamationen altid for værende rettidig. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget. En fragtomkostning er eksempelvis ikke rimelig, hvis produktet er sendt til Danmark, og efterfølgende taget med til udlandet af kunden. Du kan også kontakte os, og så sørger vi for, at sende en returfragtlabel til dig. Hvis varen er defekt ved ankomsten bedes den sendes retur til KaffeMekka senest en (1) uge efter modtagelsen, dette for at lette sagsbehandlingen. Når du ønsker at reklamere over et produkt skal det indsendes til os på vores adresse:
KaffeMekka ApS Beringvej 21A 8361 Hasselager.
Kunden bedes dog altid kontakte KaffeMekka, via vores e-mail kontakt@kaffemekka.dk for at gøres os opmærksom på reklamationen før afsendelse.
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
Hvis du selv eller får et andet firma til at åbne op for en maskine, for at løse problemet, mister du din garanti og reklamationsret.

Som virksomhed har du 6 måneders garanti og 6 måneders reklamationsret.
Videresalgskunder kunder, har ingen garanti.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Ved afhentning af formodet berettiget reklamation betinger vi os varen er i original emballage da vi ikke tør tage ansvaret for transport i alternativ emballage. Hvis du ikke har original emballage bedes du selv indsende maskinen til service og vi vil, hvis reklamationen er berettiget, godtgøre rimelig fragtudgift (49kr inkl. Moms). Er reklamationen ikke noget der falder indenfor reklamationsretten, men i stedet noget som kan henføre til manglende vedligeholdelse eller fejlagtig brug vil fragtudgiften ikke blive godtgjort, vil der blive pålagt returfragt afgifter på evt. ny lavet reparations regning.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger, hvis ikke du har fået en returlabel af os.
Her er et link til GLS, som viser hvordan en pakke, pakkes forsvarligt:
https://gls-group.eu/DK/da/forsendelsesinformation/forsendelsesemballage

Hvis du er flyttet efter du har modtaget deres pakke/ordre. Og du laver en reklamation på produktet, er det dit eget ansvar at informere om at pakken skal sendes til et nyt sted, når den skal sendes retur til kunden. Hvis dette ikke bliver oplyst rettidigt, vil der blive pålagt forsendelse gebyr til dig, for første prøve levering, og returnering til KaffeMekka igen.

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)

En cookie er en betegnelse for det forhold, at en brugers adfærd på et netværk registreres hos brugeren selv (på brugerens harddisk). På den måde ved serveren (fx. et websted) ved brugerens næste besøg, hvem brugeren er. Der lagres ikke personhenførbare oplysninger i en cookie, men snarere oplysninger om brugerens adfærd på et website fx. et indtastet brugernavn i forbindelse med login til en særlig sektion på webstedet. En cookie lagres på brugens harddisk sammen med cachede filer. En cookie er således en tekstfil, der sendes til din browser fra en webserver og lagres på din computers harddisk. Du kan sætte din browser til at informere dig, når du modtager en cookie, eller du kan vælge at slå cookies helt fra.
På www.kaffemekka.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktioner. Cookies bruges til: 

- at skabe øget brugervenlighed 
- at huske hvilke produkter der opbevares i indkøbskurven, når du handler på websitet.
- Analytiske formål 

I henhold til EU's Persondataforordning (GDPR) og gældende dansk lovgivning redegøres herunder for hvorledes KaffeMekka ApS modtager, opbevarer og behandler persondata, samt hvilke samarbejdspartnere, som er tilknyttet KaffeMekka ApS, der har adgang til disse data, og i hvilken forbindelse adgangen gives.
 

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler på webhoppen hos KaffeMekka ApS:
Navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse, og for virksomheders vedkommende også CVR nummer samt eventuelt EAN nummer.



Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  Det drejer sig om hosting af vores webshop hos Zitcom A/S samt vores bogføringsprogram, som hostes hos Visma Economic a/s. Persondata vedrørende konti, som er inaktive, slettes i webshoppens kundedatabase efter 5 år uden købsaktivitet. Ordre- og fakturadata anonymiseres ligeledes i webshoppen efter 5 år.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som behandler data og servicerer vores systemer. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  



Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.


Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være, hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: kontakt@kaffemekka.dk

Følgende grupper af medarbejdere har adgang til de registrerede oplysninger:

Ledelsen, administration og bogholderi

Den dataansvarlige for vores webshop (https://www.kaffemekka.dk) og økonomisystem er vores direktør Niels W. Hestbech.




Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret ligesom personoplysninger ikke krypteres. Registrerede personoplysninger transmitteres krypteret. Det gøres på følgende måde:

TLS mod NETS 

Oplysningerne videregives ikke til tredjemand. Der registreres ingen personfølsomme oplysninger.


E-markedsføring:
Du kan vælge at modtage vores nyhedsbrev (e-mail-reklame). Nyhedsbrevet indeholder information om virksomheden og dens produkter, relevante tilbud mm. Nyhedsbrevet modtager du kun, når du har sagt udtrykkeligt ´ja tak´ hertil. Hvis ikke du længere ønsker at modtage nyhedsbrevet kan du afmelde dig via websitet. Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer vi din e-mail adresse. E-mail adressen videregives ikke til andre.
På websitet har vi en tip-en-ven funktion og en ønskeseddelfunktion. Denne bruges til, at du kan sende en mail til din ven og gøre ham eller hende opmærksom på websitet og produkter du er interesseret i.